Dobry Nóż do rzucania Broń dystansowa dwuręczna Obrażenia: 21 - 27 Cechy: trafienie +8, ilość ataków na rundę: 5 Wymagania: POZIOM: 15, WIEDZA: 16
Dobra Pałka Trafienia Broń biała jednoręczna Obrażenia: 5 - 9 Cechy: trafienie +6, ZWINNOŚĆ +8 Wymagania: POZIOM: 6, ZWINNOŚĆ: 12
Giętka Koszulka Zbroja Obrona: 0 Cechy: ZWINNOŚĆ +6, obrona -2 Wymagania: POZIOM: 6
Tygrysia Kamizelka Zbroja Obrona: 6 Cechy: ZWINNOŚĆ +6, ODPORNOŚĆ +3, obrona -4 Wymagania: SIŁA: 20, POZIOM: 14, CHARYZMA: 8
Szamańska Czapka Hełm Obrona: 1 Cechy: PKT KRWI +10 % Wymagania: POZIOM: 15, CHARYZMA: 10
Antyczna Pałka Broń biała jednoręczna Obrażenia: 8 - 11 Cechy: trafienie +4, ZWINNOŚĆ +10, obrażenia broni +5
Dobry Nóż Kontuzji Broń biała jednoręczna Obrażenia: 8 - 9 Cechy: trafienie +8, ZWINNOŚĆ -5, WIEDZA +5 Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 9, ZWINNOŚĆ: 8
Mistyczny Nóż Broń biała jednoręczna Obrażenia: 5 - 6 Cechy: trafienie +5, INTELIGENCJA +2, obrażenia wszystkich broni +5 Wymagania: POZIOM: 6, SIŁA: 2, ZWINNOŚĆ: 5, INTELIGENCJA: 6, WIEDZA: 4
Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 10
|