Wojownicy Pokoju
Dobry Nóż do rzucania
Broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 21 - 27
Cechy: trafienie +8, ilość ataków na rundę: 5
Wymagania: POZIOM: 15, WIEDZA: 16
Dobra Pałka Trafienia
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 9
Cechy: trafienie +6, ZWINNOŚĆ +8
Wymagania: POZIOM: 6, ZWINNOŚĆ: 12
Giętka Koszulka
Zbroja
Obrona: 0
Cechy: ZWINNOŚĆ +6, obrona -2
Wymagania: POZIOM: 6
Tygrysia Kamizelka
Zbroja
Obrona: 6
Cechy: ZWINNOŚĆ +6, ODPORNOŚĆ +3, obrona -4
Wymagania: SIŁA: 20, POZIOM: 14, CHARYZMA: 8
Szamańska Czapka
Hełm
Obrona: 1
Cechy: PKT KRWI +10 %
Wymagania: POZIOM: 15, CHARYZMA: 10
Antyczna Pałka
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 8 - 11
Cechy: trafienie +4, ZWINNOŚĆ +10, obrażenia broni +5
Dobry Nóż Kontuzji
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 8 - 9
Cechy: trafienie +8, ZWINNOŚĆ -5, WIEDZA +5
Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 9, ZWINNOŚĆ: 8
Mistyczny Nóż
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: trafienie +5, INTELIGENCJA +2, obrażenia wszystkich broni +5
Wymagania: POZIOM: 6, SIŁA: 2, ZWINNOŚĆ: 5, INTELIGENCJA: 6, WIEDZA: 4
Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 10
Offline